Femte veckan

2013-03-11 |13:17:59
Idag är det måndag igen & därför tog jag ett skutt upp på vågen imorse.
(okej, det var väl inget skutt med tanke på min hemska förkylning, men jag ställde mig på vågen iallafall)
Chocken var enorm. Jag tog för givet att jag knappt skulle ha gått ner något alls eftersom jag knappt rört på mig plus att den här veckan har varit lite extra "kvinnlig" så att säga så jag känner mig väldigt uppsvullen & fläskig.
 
 
Vikt: 85,4 kilo (-2,8)
 
Mått
Mage: 105 (-0 cm)
Lår:63 (-0 cm)
Rumpa:117 (-3 cm)
Gäddhäng: 34 (-0 cm)
 
 
Som sagt, jag blev väldigt chockad när jag såg siffrorna på vågen imorse. Så chockad att jag vägde mig både en, två, tre, fyra och FEM gånger. Men det stod samma siffra, så jag börjar tro på det nu snart. 
Att gå ner 2,8 kilo på en endaste vecka trodde inte jag var möjligt! Jag har ju knappt rört på mig!
Jag är hur som helst väldigt glad över detta & är ännu mera taggad nu.
Ska ta & skriva ner mina del-mål snart, så jag kan gå tillbaka här & kolla när jag närmar mig eller har kommit dit.
Mina mått då? Magen har stannat av, kanske för att jag inte har rört mig eller kankse för att det är den veckan, vem vet. Rumpan däremot, 3 cm borta! Underbart! Resten är 0 cm & det gör mig inte sådär jättemycket, jag känner att det går åt rätt håll så då kvittar det egentligen just nu. 
 
 
 
Kvar till min målvikt: 18,4 kilo

(Därmed är det UNDER 20 kilo kvar till mål!)
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Nina

Heja heja!

2013-03-11 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!