Just nu

2013-03-24 |15:41:36

Vi har haft finbesök över en sen-lunch, jättemysigt!

Pappa D har precis åkt med bilen till sitt jobb för att kolla något som är glapp i bakluckan (fråga mig inte vad för jag har noll koll på sånt som gäller vår bil) & jag kan inte tänka mig att bilen kommer hem smutsig så han tvättar nog av den också (han är en sann bil-pedant min karl).

Smågrabbarna är trötta & jag med, det blev ingen lunchvila för Leos del så han är jättetrött nu. Jag håller på att dra korgen med Max i fram & tillbaka så han ska somna, sen ska jag lägga mig bredvid Leo & slumra lite jag också.
Åh mina killar, ni är så vackra.
Tänk att jag & D kunde få så otroligt fina barn, som vi älskar så enormt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!