Sena

2013-03-08 |08:02:41

Ja, det är en talang vi har i vår familj. Vi är ständigt sena, hur tidigt vi än går upp & hur bra man än har planerat morgonen.
Konstigt, förut var jag alltid i god tid (nästan i FÖR god tid ibland!), men sen jag träffade D så har jag blivit mer & mer försenad.. Jag skyller därför allt på honom, likabra då han knappt läser bloggen iallafall haha ;)

Natten var som sagt full med hosta från olika håll, den slutade med att jag vid 4.30 la mig i Leos Bamsesäng med Max bredvid i sin korg (Leo sov i vår säng & jag ville inte väcka honom med Max skrik/hosta).
Behöver jag nämna att jag låg som om jag gjorde en kullerbytta från sidan? Kände mig som om jag låg i en konservburk eller något.
Sen vaknade Leo vid 6 & började ropa på mig, när han till slut hittar mig i HANS säng så säger han "men mamma! Det där är ju MIN bamsesäng! Du ska sova i din säng i ditt rum!"



Nu har vi precis lämnat Leo på fsk, han är pigg men hostar lite då & då, så de får ringa om han inte orkar leka så kommer jag & hämtar honom.
Nästa stopp är ds jobb & sen åker jag & Max mot stigtomta där vi ska träffa skol-tjejerna för plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!