Dammigt..

2013-05-29 |16:45:15
Nu är jag & Max hemma igen, målarnissen gick för kankse 1,5 timme sen. 
Det är sjuuuukt dammigt överallt, jag gick genom vardagsrummet för att hämta en sak på badrummet & sen tittade jag på mina svarta strumpor.. De hade fått en beige/grå färg på hela undersidan så nog är det dammigt alltid!
Jag är otroligt glad att vi inte har någon dammallergiker i familjen, pju! 

Men det ser nog ut som att Leo får sova i vår säng inatt, så han inte ska behöva gå i vardagsrummet mer än nödvändigt, eller helst inte alls. 
 
Hur som, Max vilar lite nu & jag ska börja med maten (rekordtidigt!). 
Idag blir det pannbiff med potatis, lök & sås. Mums säger jag & även mina grabbar som får maten serverad när de kommer hem vid 17.30. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!