Matdags

2013-05-30 |03:09:07

Blä den här natten har inte varit kul alls! Max har gnällt & velat äta flera ggr.
Tror han är inne i en tillväxtperiod just nu, han sover en hel del på dagarna & äter som en häst!
Hämtade ju ut 6 burkar ersättning förra veckan & det är bara 2 burkar kvar!!
Jösses!

Puh, längtar så enormt mycket tils Max sover bättre om nätterna. Min kropp skriker efter att få sova en natt med kanske bara en "väckning", hoppas det inte är alltför långt dit..
På lördag sover båda barnen hos sina morföräldrar iochmed att jag & pappas ska på bröllop, så då får vi sova ut på söndagen iallafall. Ska bli jätteskönt!

Kommentarer
Postat av: jossan

Usch, stackare. Måste vara jobbigt när han inte vill sova :-(
Men snart vänder det ska du se. En natt så kommer det klicka för max och han känner att det faktiskt är skönt att sova ;-)
Kanske mera lätt väckt nu när det blir ljust så tidigt ( det blir iaf jag ). Håller tummarna på en bättre natt :-)

2013-05-30 @ 05:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!