Skillnad?

2013-05-25 |11:58:06

Vi ska alla försöka vila lite nu efter pannkakslunchen(Leo åt förresten 7 eller 8 pannkakor!!!!), Max är lite seg på att somna fastän han är skittrött. Han gnuggar sig i ögonen & råkar då putta ut nappen & då blir han jättearg/ledsen. Så jag väntar med att försöka somna tills han faktiskt sover, annars blir jag helt knäpp om han istället väljer att inte sova & jag redan har somnat.

Hur som. Det jag skulle skriva var att jag ligger i en säng & tog ett kort på min mage, som jag tänkte jämföra med hur den såg ut för några månader sen när Max hyrde rum där inne.
Haha det är så knäppt att Max faktiskt har bott inne i min mage (Leo med för den delen!) & hur otroligt töjbar magen faktiskt är!

Tjockismage(gravidmagen) är från kvällen innan Max föddes.

Den andra bilden tog jag ju som sagt alldeles nyss. Jösses vad bristningar jag har, överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!