Vikten

2013-05-27 |19:54:28

Oj vad veckorna susar fram, har tyvärr inte heller tid att göra ett ordentligt inlägg med mått & sånt (har inte ens hunnit tänka ordet måttband idag!).

Men! Jag kom faktiskt ihåg att väga mig imorse & jag blev positivt överraskad.
Jag var inställd på ett plus eftersom jag fortfarande(!!!!!) har den där veckan(som har blivit 3 veckor, åh så kul det är när man börjar med p-piller igen...) plus att jag åt mycket av min veckobonus i helgen.
Hade 18 av 49 kvar i veckobonus igår kväll när jag la mig, jag brukar aldrig äta mer än 10 veckobonusar som mest så skämdes en del. MEN, det är ju faktiskt det den är till för!

Hur som, jag var iaf inställd på ett plus på vågen.
Men den visade -0,3. Inte alls mycket till minus, MEN det var inget plus & det gjorde mig sååå lycklig! Pju!

Vågen visade alltså 78,7 kilo.

Har kommit på ett nytt delmål förresten! Vi ska till ALV (Astrid Lindgrens värld) med några vänner den 8-10 juli.
Mitt mål är att tills dess ha kommit under 75 kilo.
Det känns rimligt & blir en bra morot för mig :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett minus är alltid ett minus! Bra jobbat! Huvudsaken är ju att man fortsätter o inte ger upp.

2013-05-28 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!