Bättre eller kanske inte

2013-11-11 |09:10:33
Ingen feber här! 
D var däremot helt däckad igår när han kom hem, men efter två alvedon så mådde han bättre (dock jättesnorig). 
Leos envisa hosta är kvar, men det är så pass lite att han får gå till fsk.
Max börjar bli mindre snorig nu men har däremot fått en rosslande hosta..
Och jag då? Mjo, halsontet är fortfarande hemskt, känner även av att öronen gör ont plus att jag nu inatt har haft väldigt ont i ena ögat men det börjar släppa nu som tur är! 




Nu har jag & Max precis kommit hem efter en tur till Ica där vi inhandlade mera te, våtservetter & mjölk. Sånadär roliga saker ni vet.

Hoppas hoppas Max är på bra "leka-själv-humör" idag för jag skulle verkligen behöva läsa litteratur idag. Ligger redan efter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!