Duktig tjej

2013-11-15 |17:16:37
Max & jag sov i ca 2 timmar förut - otroligt välbehövligt för oss båda! 
Efter det fick jag ett ryck & började plocka.. 
Haha kände mig som i den där mr muscle-reklamen(?) när hon torkar någonstans & då får hon syn på ett annat ställe där det är skitigt...
Så var det för mig! 
Skulle bara bädda Leos säng, men då såg jag alla leksaker som låg utspridda. Sen skulle jag bara plocka ur diskmaskinen, vilket resulterade i att jag plockade i den med smutsig disk plus torkade alla bänkar & även bordet, där såg jag att Leos skolfoton låg så jag fixade med det kuvertet så vi returnerar de bilder vi inte ska ha, när jag hämtade plånboken i väskan i hallen (har frimärken där) såg jag att skorna låg huller om buller så då började jag fixa där & då såg jag in i badrummet att det var färdigt i torktumlaren så då sorterade jag ut den tvätten & då såg jag att vår säng var obäddad..... 
Hahah ja ni fattar? 




Efter ca 30-45 minuters intensivt plockande så såg det faktiskt ganska fint ut här hemma. 
Max rum plus dammsugning får pappa D ta tycker jag, höhö. 



Nu tar vi fredag här hemma! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!