Håll tummarna

2013-11-03 |19:41:31
Imorse var Leos blöja torr när han vaknade så vi tänker att "nu testar vi", han ska alltså få testa att sova i kalsonger inatt. 
Jag har bäddat med en speciell bit lakan som ligger där han har mittersta delen av kroppen i sin säng, samt inte gett honom så mycket att dricka nu på kvällen & han ska få kissa en exta gång innan han ska sova. 
Vi har pratat med honom & frågat om han vill prova detta & det ville han. Jag har frågat innan om han brukar känna när han behöver kissa på natten & då säger han att han känner det men brukar kissa ändå eftersom han har blöja. 
Vi har även sagt att han ska väcka oss om han blir kissnödig inatt alt springa till toan & sen ropa. 
Och att om det känns konstigt eller inte okej på något sätt så ska han bara prata med oss så löser vi det. 

Så, håll tummarna nu! 
Heja Leo! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!