Mysig tävling!

2013-11-25 |12:05:11
Jag brukar inte vara med på bloggtävlingar & sånt, men det här priset var så fint så jag tänkte att nu testar jag!

Max skulle bli överlycklig över att få en stor gosig nallebjörn i sin säng, perfekt julklapp också ju. Två flugor i en smäll, tralalla!
Kikade även runt ordentligt på bloggen som hade tävlingen & det är en jättehärlig blogg med en tjej(Sara) som har båda fötterna på jorden & inte är som många andra kissie-bloggare tyvärr är. Tummen upp, in & kika!
Här hittar ni hennes blogg
 
 

Tävlingen går ut på att man ska skriva ett julklappsrim med vissa specifika ord, så jag funderade lite på hur jag skulle rimma på den här nallen OM jag nu skulle ha lyckan att vinna den till Max..
 
"En fin & lurvig liten vän,
lilla nallen - kom & känn,
så gosig & len - vilken tur,
för han är ditt eget gosedjur"
 
 

Nu är det bara att hålla tummarna stenhårt, heja heja!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mamma/MormorM

Han han väl få din stora rosa elefant som du fick när du fyllde 1 år

2013-11-25 @ 18:48:56
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack för de fina orden här i din blogg, och lycka till i tävlingen :) Superfint rim!

2013-11-25 @ 20:46:38
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!