Pigg?

2013-11-17 |05:24:34
Max har sovit hela natten, han vaknade nu & fick välling. Hör hur han ligger & småbabblar för sig själv men han är inte arg eller så, så han får ligga kvar i sin säng så kanske han somnar om en stund. 

Leo däremot, han kom in till oss vid 3, sov en stund till 4.15 & då ville han gå upp... Njaaa, sa både hans mamma & hans pappa. Men johodå, han var pigg & tyckte det var morgon minsann. 
Det slutade med att han fick sitta framför tvn med cartoon network på lågt ljud & där sitter han fortfarande. Herrejösses, kan tänka mig hur glad han kommer vara sen idag. 
Det blir garanterat en sovstund för den lilla herrn idag! 

Själv känner jag mig inte så trött faktiskt, har ju fått sova från ca 21.30-05 .00 så är ganska utsövd. 
Men ska försöka blunda en liten stund till, all sömn är bra tänker jag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!