Stort beslut

2013-11-05 |14:37:01
Jag har nu sagt upp mitt konto på Viktväktarna. Tråkigt men sant. 
Det passade inte mig just nu, jag blev tokig av allt räknande och tappade all motivation. 

Nu ska jag försöka mig på något som heter sunt förnuft. 
Jag ska bara äta sötsaker på helgen, inget sånt i veckorna. Samt försöka motionera lite.

Sen får det ta den tid det tar att nå min målvikt, åter igen tråkigt men sant. 
Ingen idé att stressa dit, jag ska stanna på (runtom) den vikten resten av livet så varför stressa? 


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra beslut funderar faktiskt på samma sak :)

2013-11-05 @ 15:25:24
Postat av: Anna

Mycket svårare med motivationen den här årstiden. Mycket lättare när det är nytt år o man är på väg mot vår o sommar! Du kommer lyckas tids nog :)

2013-11-06 @ 07:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!