Bra humör såhär på kvällskvisten

2013-10-13 |22:27:14
Anledning, undrar ni. Flera, säger jag. 

1. D tar Max inatt
2. Jag ska till fsk imorgon & vara med de små knoddarna
3. Jag fick ALLA popcorn eftersom D däckade i soffan (skadeglädje deluxe)
4. - (hoppar över, avskyr talet 4 som alla trogna läsare redan vet)
5. Sa jag förresten att D tar Max inatt? = söööömn! 


Inget kan få mig på dåligt humör nu! 
Inte ens detta: 
1. Vi borde ha bytt sängkläder idag
2. Jag har en vass tånagel som river mig på den andra foten
3. Mitt nagellack har börjat skavas bort så jag måste fylla i det imorgon bitti
4. - (förklaring överflödig)
5. D spelar GTA5 så jag kommer somna till ord som "whattafuck" & "ooooh määäään". 
6. Jag har så fettigt hår att det typ halvkliar & lämnar fettfläckar på kudden (vilket iof inte gör något då vi inte har bytt sängkläder!)
7. Jag har någon gömd kråka i näsan som gör att det piper när jag andas (sjukt störande vid insomning på kvällen). 


Trots att störande-listan är längre än den positiva så vinner den glada listan med hästlängder. Att slippa gå upp (även om jag vaknar till) på nätterna gör vilken förälder som helst lycklig. Länge leve sömnen! 
Och det är precis vad jag ska hylla nu - sömnen. 


Godnatt på er! 


(Svar: Ja, jag överkonsumerar läppsyl vid läggdags.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!