En sån dag

2013-10-31 |17:12:42
Vet inte om det är bihåleinflammation jag har åkt på, men huvudet värker så jag snart blir tokig.
Det bränner & trycker runtom ögonen & så fort jag lutar mig lite framåt så är det nästan som att allt svartnar av smärtan som kommer. 

Blä säger jag! 


Och hur mycket har jag skrivit på mitt arbete?! Svar - noll!! Usch, pissdag idag! 

Snart kommer nog kidsen hem, hoppas de är på ett lugnt goshumör för jag orkar inte med något annat just nu. Pappa D är i Sthlm & jag vet faktiskt inte när han kommer tillbaka ikväll. 




Dagens utsikt,blandat med utsikten från sängen. Har faktiskt lyckats tända en myslampa bredvid soffan & ögonen har vant sig vid den så det gör inte så jätteont av att ha den tänd. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!