Allt är återställt

2013-09-29 |21:25:50
Barnen är hemma & sover som små änglar i sina sängar. 
Jag & D tittar på tv på något program där folk gör helt sjuka saker. En kille hoppade rakt ner i en kaktus med 30 000 taggar på! Fy faaaan, hur dum får man vara egentligen?! 
Puh jag blir helt galen på såna människor, personer som gör allt för att bli "kända". Nae det är inte my cup of tea.. 

Imorgon börjar jag min VFU, jag är både pirrig i magen & förväntansfull till tusen! Det ska bli jättekul & jag ser fram emot att lära mig massor. 
Men däremot kommer bloggandet skäras ner eftersom jag inte kommer att använda telefonen under dagtid. 

Tycker även att det ska bli kul att pappa D ska vara pappaledig hela oktober (utom när han kommer jobba extra på helger). Tror det kan bli nyttigt för honom att pröva på det här med vakna nätter plus aktiva dagar.. Haha missförstå mig inte, ingen blir gladare än jag om Max börjar sova hela nätter nu men en liiiiten del av mig önskar att det blir några jobbiga nätter så D inser vad jag faktiskt gör i stort sett varje natt när han ligger & sover jättetungt. 
Hemskt va? ;)


Nu ska jag kramas med min karl & sen är det läggdags! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!