Godnatt

2013-09-08 |22:14:26
Näe nu ger jag upp för ikväll. 
Hoppas hoppas på en bra natt från Max sida. D har sagt till mig att jag inte ska springa/flyga upp så fort Max gnäller utan faktiskt låta honom gnälla lite för han somnar inom av sig själv efter en liten stund. Hm, det kanske är sant. 
Men jag ääääär ju en hönsmamma ända in i benmärgen så det kommer bli svårt även om jag vet att han faktiskt har rätt.. 

Ska ge det ett försök inatt iallafall, kanske är det min hönsighet som gör att Max vaknar så mycket? 
Vi ska även sluta ge honom soya-produkter, ett tips jag fick för ett tag sen via en kommentar & en kompis kompis har tipsat om det igen - så nu testar vi! Det skadar ju inte att prova, & tänk om det funkar?! Det vore ju guld värt! 
(Håll tummarna Johanna! Hur lång tid tog det innan ni märkte någon skillnad?) 


Näe vad jag babblar här nu haha, godnatt var det ju! 


Ni får en vacker guldfisk-plut-dubbelhaka-bild som godnattbild, snällt va? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!