Sovmorgon

2013-09-01 |10:04:46

(Detta skulle publicerats imorse vid typ 8)


Ååååh att få sova en hel natt gör ju verkligen underverk!
Igår vid 19.30ish så hämtade barnens farmor dom & jag & D fick ha en liten myskväll själva.

Vi cyklade/åkte inlines till Ica där vi köpte lite nötter/ostbågar & celsius, sen kikade vi lite på tv. En enkel men åh så mysig kväll, det var så skönt att inte behöva tänka på nattning, flaskor, termosar, tandborstbråk & allt annat som rör barnens kvällsrutiner.

Att sen få sova en hel natt var ju helt underbart! Jag var visserligen uppe vid 4.30 & slog en drill men sen somnade jag om igen. Sköööönt!
Nu har jag precis gått upp, D har åkt till jobbet. Jag är alltså ensam hemma!

Ska äta en mysfrukost & bläddra igenom lite skolböcker tänkte jag, sen ska jag nog hugga i bland alla kartonger.
Har haft så jäkla ont i lederna i ett dygn nu & det börjar släppa men måste ta det lite försiktigt så jag inte överanstränger dom så det gör sådär jätteont igen.


Bjuder på en bild på två fina små korvätande troll, Leo & Alva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!