Kass..

2014-04-01 |20:32:28
Ja förlåt hörrni, men dagarna går i ett just nu iochmed praktik plus tusen andra saker. 
Dagen har iallafall varit bra, tog upp mina idéer med min handledare & hon gillade dom - känns kanon! 
Till middag åt vi fisksoppa här hemma, sen har jag varit på max utvecklingssamtal & D har varit på en loppis här bredvid & köpt massa kläder till barnen. Alltid bra att fylla på, Leo har blivit så jäkla lång på sista tiden! Mätte honom för någon vecka sen & lillkillen är minsann inte så liten längre, han är numera 107 cm lång! Herrejösses! Så ikväll köpte D kläder i storlek 110(!!) till Leo & 86/92 till max, tiden går fort! 



Just nu målar jag naglarna & äter kvarg med vaniljsmak, mums. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!