Home alone.

2014-02-03 |07:45:56
Ja jag känner mig lite som i Ensamm hemma-filmen, jag är heeeelt ensam här hemma nu.
Varför är det så speciellt undrar ni? 
Jo, för att när jag började plugga så hade jag en bebis i magen, sen hade jag en bebis utanför & förra veckan så hade jag Leo hemma eftersom han var sjuk. 
Så, detta är första dagen jag är ensam hemma & pluggar! 

Så skönt! 

Börjar med att gå igenom skolsidan & kolla upp litteratur & sånt, plus dricka mitt favorit-te & äta en macka. 





Det är så tyst hemma så jag bara ryser av välbehag... Åh så skönt! 

Kommentarer
Postat av: Sandra (Nea och Leos mamma)

Om en månad börjar Leo på förskolan och jag kan vara hemma och plugga! Längtar ihjäl mig!!! Dock rädd att jag kommer somna både en och två gånger ;) Nu när jag har hemmastudier så åker jag till skolan/bibblan osv för att få lugn och ro. Längtar som tuusan att få va själv och kunna laga lite lunch och slippa släpa matlåda osv ;) guuu va härligt! Mamma-lyx!

2014-02-03 @ 16:43:12
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Dem böckerna hade vi med!

2014-02-03 @ 19:11:42
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!