Utelek

2014-02-16 |10:27:37
Leo hade massor av energi så efter att ha pratat med barnens mormor på Skype så bestämde jag mig för att ta med barnen ut en stund. 
Så jag klädde på dom en massa kläder & sen gick vi ut i det iskalla regnrusket, brr! 

Leo lekte massor & Max stod mest bredvid, haha först grät han & tyckte himla synd om sig själv men det gick över sen som tur var. 
Efter en stund gick vi hemåt igen & barnen fick lite varm oboy, det uppskattades! 



Leo åkte rutchkana & Max satt i vagnen bredvid då. 
-----

Här tycker Max väldigt synd om sig själv, haha stackarn ;)
----




Leo lekte vidare & hade jättekul! 
----



Efter en stund tyckte Max också att det var kul ute, så fick några fina bilder på två glada barn. Härligt! 
---


Nu har vi precis läst en bok tillsammans alla tre, väldigt mysigt faktiskt. 
Snart är det dags för lunch, känner hur hela min mage kurrar & ropar på käk. 
Vid 12 kommer en tjej & köper vårat skötbord & vid 16 ska jag & barnen gå över till våra fina grannar för lite fika & sen middag. 
Bra söndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!