Helgen

2014-06-01 |22:42:11
Ja, vad ska man säga? 
Tiden har gått så jäkla snabbt denna helg & därav noll uppdatering. 
Vi har varit hos D's pappa & mys till tusen med god mat & en massa bus. 
Lika underbart som vanligt var det, tack för denna gången! 


Leo testar farfars lastbil, läskigt & spännande! 

----


D testspelade sitt ljud på en av sin pappas lastbilsflak, spana gärna in hans hemsida www.braljud.nu! 
----


Jag & Leo när vi löste godnatt-sagan igår kväll.. 

----





Vi tog en promenad efter frukosten idag, barnen åkte skrinda en bit. Sen ville Leo gå bredvid & max däckade då på två sekunder. Haha gullskrutten. 
----





Sen badade vi i deras pool. Leo var lite seg på att komma i men sen ville han knappt komma upp. Själv blev jag så pass nedskvätt att jag sen fick bada med kläderna på, haha! Väldigt kul att få leka som om man vore ett barn igen :) 
----


Ungefär så har vår helg varit. 
Hur var din helg? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!