Fin dag

2014-03-28 |15:12:57
Nu har vi varit på stan, Leo fick sig ett par jeans på rean (75 riksdaler, som hittat ju!) & max snorade ner överallt inom en meters radie ungefär. 
Sen kom vi hem till gammelmormor & lekte en stund i lekparken utanför, sen gick vi in & åt god mat. 





(Ja jag är medveten om att max har oljan strumpor, ibland blir det så. Ingen är perfekt, allra minst jag haha)


Det stod kött & potatis på menyn, så jag gjorde ett aktivt val redan på stan där jag handlade men sen tillagade jag grönsaker till maten & åt det istället för potatisen. Det blev alltså kött med broccoli, sparris, paprika & svamp - mycket gott må jag säga! 
Jag delade faktiskt med mig av grönsakerna, Leo älskar broccoli så han åt nog upp hälften av dom iallafall haha. 


Nu har jag tagit med mig max till övernattningslägenheten & ska vila lite. Först gnällde han i en kvart men nu snarkar han så sött så. 


Inte utan min gosegris, låter max hälsa mellan snarkningarna. 


Jag ska faktiskt också blunda lite, blev inte alltför mycket sömn inatt. 

Tjing sålänge! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!