Godnatt säger tanten

2014-03-28 |21:17:39
Japp, det blev visst en tidig kväll den här fredagen. 
Eller vem försöker jag lura, jag brukar ju alltid somna runt den här tiden ändå haha.

Max sover sen 20-30 min tillbaka, jag har mumsat lite cashewnötter (mitt godis) & kollat på leta dance. Men nae nu är ögonlocken väldigt tunga faktiskt så ska borsta tänderna & sen försöka sova. 




Men.. den här övernattningslägenheten som jag & max ska sova i ligger precis innanför porten på nedre plan två hus bort från min mormors hyreshus. 
I det här huset bor det väääääldigt många ungdomar (om man jämför med mig som är en gammal nucka) & det är samma sak varje gång vi sover här när det är helg.. Alla fylleröker precis utanför fönstrena, det klirrar utanför lägenhetsdörren & allmänt fylleskrik/sång/prat är precis utanför.. Det är så galet lyhört så jag hör ju annars minsta lilla ljudet & nu är det som om de sitter i mitt knä.  

Haha herrejösses jag har verkligen blivit en pensionär, som stör mig på dessa ungdomar. Haha, ja jag skäms faktiskt! 
Klart dom ska kalasa, men kanske inte utanför mina fönster? Så får man väl tycka iallafall? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!