Dagen

2014-05-12 |23:02:40
Tandläkare - check! Men hua, lika vidrigt som alltid. Fick be om en extra dos bedövning eftersom det gjorde så fruktansvärt ont när de borrade, när jag fick bedövningen sa tandläkaren även att jo det är en hel del nerver där så det var bra att du sa till så du kunde få en dos bedövning till
Hua & blä! 
När det var som värst så lovade jag mig själv att unna mig något efteråt. Men vad? Något gott att äta var ju inte tal om eftersom halva munnen var helt bedövad = inte äta något. 
Så, jag bestämde mig för att gå & sola solarium en sväng, något som jag verkligen aldrig gör. 

Efter att jag var färdig hos tandläkaren fick jag gå på solariumjakt. Och det, kära vänner, var lättare sagt än gjort! Herrejösses, av 4 solariumställen i stan så var endast ett öppet! Pah! Helt galet tycket jag, det är väl nu innan sommaren det är högtryck? Eller? 


Hur som. Jag solade i 12 minuter, ville inte sola 25 & skada huden eftersom jag ändå är rätt så känslig, sen var det dags att köra igång med alla vanliga vardagssysslor. 
Dvs hämta karln från jobb & sen barn från förskolan. 


Ikväll har jag även testat min Airam-outfit! (Jag har en av mina sista dagar på praktiken imorgon & tänker utöva lite lekpedagogik med/för barnen. Jag kommer vara en utomjording som heter Airam -mitt namn baklänges- och kommer till deras förskola för att hälsa på barnen...)
Ska bara måla ansiktet grönt imorgon också, så är jag redo sen! 
Wie det ska bli så kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!