Dagen

2014-11-11 |18:18:41
Hos barnens farmor så lekte jag & Leo en del. När Max sov så kastade vi frisbee (stavas!?) tills den gick mitt itu haha, då gick vi över till boomerang istället. Väldigt kul, men svårt! 
Sen gick vi på svampjakt runt farmors tomt, dock hittade vi inga svampar utan mest löv & grenar. Bättre lycka nästa gång! 



---

Vi byggde även torn av klossar innan Max skulle söva. Leo byggde ett jättehögt som jag tog kort på. När jag tar kort så tar jag alltid runt fem stycken, ifall att något blir suddigt. Den här gången var det verkligen kul att kolla på fotona, för Max lyckas riva Leos torn precis efter att jag tagit första bilden. 
Bilder talar för sig själva... 





Hahah stackars Leo som har en sån liten retsticka till lillebrorsa. 
Men Max sa faktiskt förlåt efteråt & sen hjälptes vi åt allihopa att bygga upp tornet igen. 

----


Nu har vi ätit middag hemma, jag ska natta Max nu eftersom han sov mycket kortare än vad han brukar vid lunch plus att han känns lite varm & hängig så likabra att sova tidigt. 
Leo får vara vaken en timme till ungefär.
Imorgon får Max stanna hemma med mig, ungskrället har fått små prickar runt munnen & jag vill absolut inte vara den föräldern som skickar sitt barn till förskolan om det är svinkoppor på g så han får hållas hemma så jag kan hålla koll & hålla utslagen rena. Så får vi se vad som händer. 



Ungefär så har vår dag varit fram tills nu.
Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!