Söndag

2014-11-09 |19:37:30
Och fars dag också, det får man inte glömma! 
Min käre far fick att jag & barnen hade köpt vätskeersättning genom Unicef (så himla bra gåvor att ge bort till någon som pappa, han önskar sig aldrig något så då hjälpte vi många barn istället.). 

Barnens pappa, alltså D, fick en tavla samt en voucher på Playstation network i sann nördanda. Han fick även en brakfrukost med bacon & äggröra. 
Nu är han hos grannen & nördar, medan jag lägger kidsen.
Kidsen som iaf är 50% mindre håriga idag. Haha vad kryptiskt av mig, det jag menar är att jag idag har trimmat Max hår en aning. Han själv blev jättenöjd & sa "max stor kille!" När han såg sig i spegeln. 


---

Dagen har gått väldigt fort, och helgen är redan slut. Men det gör mig ingenting, jag vill hellre att de helger som D är ledig ska gå långsamt än de som han jobbar. Uschamig så vi saknar honom dessa helger. Världens bästa D! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!