Trööööött tjej

2014-11-06 |20:03:21
Herrejösses sån enorm trötthet jag känner. Orkar knappt lyfta benen känns det som. 
Hur som, till mellanmål blev det sockerfri varm choklad, väldigt gott och mysigt i det här vädret (snön har i stort sett smält & kvar är massa slask..).
Sen lagade vi mat tillsammans jag & D, barnen lekte bredvid & fick hjälpa till att smaka av. Dagens middag blev italienska köttbullar i hemmagjord tomatsås & spagetti till det. Väldigt gott, vi åt som höstar allihopa! 

Nu har kidsen precis somnat, jag ska lägga mig i sängen & titta på Dessertmästarna sömniga missade i tisdags när jag var på teater.
(såg ju Trollkarlen från Oz med glada hudikteatern, så jäkla bra! Jag var beredd på att den skulle vara kanon, men den var verkligen helt galet bra! Så duktiga & positiva människor, både jag & Erika gick därifrån med ett stort leende på läpparna.).


Sååå - nu säger den här frusna tjejen godnatt i förväg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!