2015

2015-01-01 |08:10:14
Nytt år - nya möjligheter! 
Jag tänker att detta ska bli mitt golden year (ni som inte vet vad det är - googla! Hannah & Amanda är ju mini gurus så självfallet ska jag ta tag i allt & göra detta till det bästa året!).

Idag börjat även ett liv utan socker fram tills vi åker. Är osäker på hur jag ska göra på lördagar eftersom det egentligen är en godisdag som jag alltid längtar efter.. Ja det får vi helt enkelt se. 
Tanken är att rensa kroppen & få en hälsosam livsstil, det behövs efter en jul full med socker & annat gottigott. 

här kommer lite bilder från igår, de jag tog efter senaste uppdateringen;


Barnen tittar på raketer.
----

Jag & Max (han höll sig vaken ända till 12slaget & däckade väldigt snabbt när vi kom hem).
----

Leo tog min mobil & tog en bild på mig, pappa D & Max. 
----


Leo tog även bilder på ljusen samt Pommacflaskan som vi skålade med.



Nu ska jag gå upp ur sängen, Leo vaknade vid 7.30 så det blev ingen sovmorgon där inte (trots att det blev väldigt sent för honom igår/inatt). Max sover fortfarande, tror han behöver det. 
Jag skulle kunna sova vidare men pappa D ska till jobbet & jag tycker inte om att sova när Leo är vaken. Sätter hellre på en film som vi kan mysa framför tillsammans. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!