Torsdag - full rulle

2015-01-08 |17:03:24
Dagen har gått i ett kära läsare. 
Den började med bråk & skrik vid frukosten, sen flydde jag fältet & tog mig in till skolan som varje torsdag (herrejösses är det redan torsdag?!).
Vi pratade om kommande termin, tittade igenom vilka böcker vi behöver osv. 
Om någon av er har någon av de engelska titlarna, så hojta gärna! 


Efter skolan gick jag hela vägen hem, trots supersvullet dumt knä,väl hemma möttes jag av en ostädad lägenhet.
Efter ett utbrott (eller två) plockade vi lite här hemma & sängkläderna är nu bytta eftersom Leo hade hällt ut ungefär en halv tub handkräm i vår säng.. 
(Eller okej vi har inga bevis, men när vi frågade vem som gjort det så var han snabb att säga INTE JAG!!!, så vi har våra misstankar..)

Sen åt vi mellis tillsammans innan D åkte iväg för att träna. 
Nu tittar jag & barnen på film - gissa vilken? 



Nej nu börjar det lukta pyton om Max, ska nog spana ner i blöjan tror jag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!