roadtrip

2015-07-18 |09:16:29
Nu har vi packat in barn, föräldrar &  en mormor i bilen för att bege oss till Oskarshamn där barnens gammelmormor bor. Det vankas lite födelsedagsfirande eftersom gammelmormorn fyller 85 bast nästa vecka.  Grattis älskade mormor! 

På söndag åker jag, D & kissen vidare mot Vimmerby där vi ska lyxa till det med en hotellnatt (vilket också innebär hotellfrukost!) för att sen fortsätta med att gå på Astrid Lindgrens värld på måndagen. Både barnen & jag längtar massor! Vi ska hälsa på pippi & alla karaktärer i Emil. Dock Inte Emils pappa, det har Max redan klargjort ungefär femtioelva gånger. 

En liten buskille från igår. 

--------

Tror någon somnar snart.. 
------

En supertaggad Leo! (trots regn..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!