Dagen jag aldrig trodde skulle komma..

2015-06-01 |10:24:35
Jag är färdig. Klar. Helt galet. 


Det känns så konstigt. Jag har haft riktig ångest över det här arbetet, jag har gråtit mer än någonsin under den här perioden, jag har kräkts av stressen, fått minnesluckor och blackouter, panik, sömnsvårigheter.. 

Och nu är jag plötsligt färdig. Trots över 150 kommentarer om ändring som innefattade ALLA stycken i hela arbetet, så har jag gjort det. Jag har ändrat syftet, frågeställningarna, inledningen, resultatet, analysen och diskussionen. Plus andra ändringar i resterande delar. Jag har slitit som ett jävla djur.
Och nu är det plötsligt slut. Poff. Jag ska bara trycka på "lämna in" och sen invänta en slutgiltlig bedömning. Där jag får veta om jag får underkänt eller godkänt. Vilket påverkar hela min höst, mitt psyke, allt. 

Hur ska jag kunna trycka på knappen? Hur ska jag klara av att lämna in? 




Nu gör jag det!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!