Heldag i Stockholm

2015-06-30 |21:32:35
En sån härlig dag! Leo somnade med ett leende på läpparna ikväll, älskade unge.


På tåget påväg till huvudstaden, spännande!
---

Vi stannade först till på vasamuseet, det blev en kort tur där inne men ändå häftiga att se hur stort skeppet är!
----

På Skansen började vi med akvariet, som hade massa pilgiftsgrodor. Denna är dock inte riktig ;)
------


Vi träffade både Nemo och Doris!
----

En glad kille som tittar på massa äckliga djur, hua!
---

Till lunch blev det hamburgare samt pannkaka, mums! 

-----

Sen lekte vi lite på lilla Skansen, tummen upp tyckte Leo!
------

Leo fick även köra lite bil. Han körde i stort sett bara med en hand, ungefär som sin pappa haha. 
----


För att summera dagen så har vi haft det kanonbra. Leo och pappa D klappade även den där ormen på akvariet - usch säger jag! D klappade faktiskt spindeln också, vilket gav mig rysningar bara av att se på! Hu! 

När vi kom hem tog det inte många sekunder förrän Leo somnade. Jag tror och hoppas att han är nöjd med dagen, som i mina ögon var riktigt mysig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!