Lördag - kalasdag!

2015-03-21 |14:16:00
Leo var på kalas hos en tjej på hans förskola, Max blev då avis & ville också gå på kalas. 

Då rykte frugan ut & kom helt plötsligt på att Lill-råttan hemma hos dom fyllde ju år & skulle ha kalas just idag, så Max var väldigt välkommen dit! 

---

Jag lämnade först av Max hos frugan & David, sen åkte jag & jämnade Leo hos hans kompis. Sen tillbaka till frugan, där maten var färdig när jag kom (lyxigt värre!) och sen fick vi fika. Supermysigt! Max käkade även på en citron & bjöd Lillråttan också, haha. 




(Max ser jättesur ut, eftersom vi här sa nej till ännu mera sås. Han hade redan fått typ 3 portioner med bara sås, så vi tyckte han kunde få äta lite mat också, men det tyckte inte han som ni ser här haha) 


---

Nu sover Max sen middag & Leo sa faktiskt också att han var trött & ville vila lite, så han gick & la sig i sin säng. 
Jag ska nog också blunda lite i soffan, barnen gick upp vid 5tiden idag så det känns att man ligger på minus på sovkontot.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!