Mysig eftermiddag

2015-05-06 |20:11:59
Eftermiddagen bestod av häng med min underbara kontaktkompis. Vi har alltid lika kul, han är så härlig på alla sätt & vis! 




Vi strosade i leksaksaffären en bra stund & sen åt vi god mat på tacobar. Mums så gott & mysigt! 

---


När jag sen traskade hemåt så slogs jag av hur vackert det är i Nyköping, speciellt vid hamnen. 

Äääääälskar den här vackra staden! 
----

När jag kommit fram till Arnö mötte jag en pappa med två superfina småkillar, nämligen mina. Vi lekte en stund ute innan vi gick in & det var dags för nattning med duschning. 


Mammas fina småkillar.

---


Nu ligger pojkarna i sina sängar & ska sova. Jag ska försöka få lite färg på mina tånaglar, har skrubbat fossingarna nu medan barnen duschade (oj vad det behövdes - euuh!!) så ska minsann slå till på färg också. 
Imorgon står plugg på schemat, följt av nattjobb mellan tor-fre. Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!