tisdag med söndagskänsla

2015-11-17 |16:04:39
Vi har varit en sväng i bettna hos barnens farmor, där myste vi & åt lunch.  Sen bar det av hemåt, både jag & kidsen somnade i bilen. Så skönt! När vi kom hem dukade karln upp fika som. Han tydligen hade stannat & köpt påvägen hem medan vi andra sov, haha.  Så vi fikade & spelade spel.  Så mysigt! (Max blev lite ledsen en gång när han ville flytta sin spelare som han ville & vi andra sa nej.  Men det gick över rätt fort) 
Nu duschar Leo, jag hör hur han trallar där inne, medan vi andra kikar på Bamse på tv.  En slapp tisdag med undantag för pluggandet jag körde på med i morse. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!