billösa

2015-09-18 |20:11:52
Igår kväll sålde vi bilen, så imorse var barnens moster supersnäll & skjutsade kidsen till förskolan. Efter att jag hade pluggat idag så tog jag bussen/bussarna (man byter ju buss i stan så egentligen är det ju bussarna som är rätts ordet) till hållplatsen som är närmast  barnens förskola.  
Ipchmed det här höstiga vädret vi har nu (kalla morgnar och kvällar men varma dagar)  så har jag sjukt ont i lederna och orkade därmed inte tjata på barnen och överhuvudtaget ens stressa så det fick verkligen ta den tid det tog att ta oss hem.  Vi upptäckte massa kul på vägen till bussen, och innan vi åkte med bussen köpte vi frukt. 
Jag åkte hemifrån vid 15 och vi var hemma igen vid 17.30.. Haha annars tar det som mest en halvtimme att åka och hämta barnen.  Men men, barnen var nöjda och glada och det är det viktigaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!