plugg, skördefest & föräldramöte

2015-09-10 |21:30:25
Först var det skola, där fick vi besök av Fridas söta tjejer som visade äkta skapande på tavlan. 
------ 
Sen var det skördefest på barnens förskola.  Alla tog med något att äta, så vi hade knytis plus att barnen bjöd på sånt de lagat/bakat från förskolans gård och odlingar.  Mums! 
------ 
sen var det dags för föräldramöte. D körde barnen till deras farmor under tiden jag gick på båda barnens föräldramöten plus ett infomöte om de barnen som ska börja i förskoleklass. Vilket Leo ska hösten 2016! Herrejösses, är han så stor?Han föddes ju nyss?! 
Hittade en fin bild vid hans hylla, med hans egenskrivna namn samt ett litet självporträtt. 
Mammas älskling, vad stor du plötsligt blev.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!