onsdag, sjuk och mys

2016-06-01 |20:44:44
Idag stannade jag hemma från jobbet ,pga en hemsk huvudvärk som satt kvar sen igår.  Efter att ha sovit i stort sett hela dagen så fanns det lite energi till att gå på barnens projektutställning på förskolan.  Så fint det var, vi skapade tillsammans & fick även se vad barnen hade skapat/gjort/hittat på under denna termin.  Åh en sån härlig förskola barnen går på, de är verkligen helt underbara de som jobbar där.  

Här skapade vi tillsammans med barnen.  Leo ville inte vara med på bild, men det ville Max som ni kanske ser ;)  
------




Lite dokumentation från barnens tid denna termin.. 

, - - - - 
Leo hade utsparksfest idag, vilket innebär att de firar av de som ska börja skolan.  De fikade &  "åt bara sånt med socker i!" som Leo sa det själv.  Sen får barnen bli 'utsparkade' från ett lågt fönster, en kul tradition som barnen  älskar! Sen fick han en Ros & ett fint inplastad papper med massor av bilder på Leo - från alla hans år på förskolan. 
Tack älskade malmbryggshagens förskola ,för det kanonjobb ni gör & alltid har gjort!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!