lördag

2016-05-21 |07:30:31
Vilken vecka! 
Det har varit något extra varje dag efter jobb & förskolan, så denna helg var verkligen efterlängtad.  D är ledig så vi ska fixa & dona med sånt som inte hinns med i veckan, inte alltför roliga saker men vi är iaf tillsammans allihopa & det är det viktigaste.  

Denna dag börjar med att äta frukost & ta en ju dusch, sen ska vi åka iväg & köpa en trimmer i stora metropolen Flen - där vi även ska hoppa in & säga hej på barnens mormors jobb.  

Här kommer lite bilder från tiden som gått sen sist ;


Två fina killar! 

--------

Lite bilder från nervåningen hos oss, hade städat så tänkte att det var likabra att ta bilder då haha. Hallen har D renoverat så himla fint, verkligen skillnad mot innan då det var ett fult valv & hallen var uppdelad i två små delar.  

---------

För någon vecka sen var jag, mamma & Jessica ute & åt tillsammans.  Mamma bjöd för att fira min examen, tusen tack älskade mamma! Så himla gott & framförallt mysigt att bara vara vi 3. 
-------
Och så avslutar vi med lite snygga naglar! Åhå så nöjd jag blev igår! 

-----


Nehepp, den där frukosten plockade tydligen inte fram sig själv.  Så jag får väl hjälpa till då, typiskt.  Max leker isbjörn under en filt & Leo kollar på när pappa D spelar tvspel såhär på morgonkvisten. En helt vanlig lördagsmorgon hemma hos oss med andra ord.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!