söndag

2016-05-22 |07:59:56
Igår åkte vi ut tills frugans karls stuga & hängde med dom en stund, vi åt gofika & barnen lekte järnet.  Sen sa vi hejdå, för en kort stund, innan de sen kom hem till oss för att grilla & äta godaste svamprisotton ever.  Mums! 
En sjukt mysig lördagskväll blev det, med mycket skratt i vanlig ordning.  



Vi hann även plantera lite kryddor ute i en av våra pallkragar, hoppas de tar sig nu.  


Idag var tanken att åka till Kolmården med kiddosarna. Men vädret ser inte jätteskoj ut så vi avvaktar tills efter frukost innan vi bestämmer oss.  Tvättmaskinen snurrar redan & diskmaskinen är precis klar.  Blir en del plock här hemma idag också, sånt som inte hinns med i veckorna.  Veckan som kommer är sjukt full med planer utöver jobb så den kommer nog bara säga swish! Kollade över veckorna i min telefon & herrejösses, det är ju snart midsommar! Som vanligt så flyger månaden maj bara förbi.  Det gör mig inget iof, jag tar gärna juni & en veckas jobb på läger för att sen gå på tidig semester.  

Nej, nu ska jag börja ta fram frukost. Vi sov länge allihopa idag, men inte så konstigt kanske när båda barnen inte somnade förrän 22.. 

Ha en fin söndag! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!