kines med en amerikanare ?

2008-06-26 |21:04:04
Är det bara jag som direkt tänker Ohmy. .  ja vem vet vad dom ska göra . .
speciellt när de två personerna, den stora amerikanaren i size XXL & den überlilla kinesen som garanterat säger LIS till RIS, ber om ett dubbelrum. .
fördomar? jag? ha!

kan bero på att jag, puttrick och pauula har setat på verandan i säkert en timme nu
& pratat om ungefär.. sex? inte bara sex, men väldigt mycket handlade eller slutade med just samtalsämnet sex..
vi brudar lärde puttrick att om man vill se på film, då vill man ligga.
hallå,det vet ju alla. Alla utom puttrick förstås.
men nu vet han, den lilla stackaren.
..som förresten är äldre än vad jag har gått & trott hur länge som helst! gubben är ju fan 27! tty, ser inte ut att vara en dag äldre än 23. bra eller dåligt?  bra tycker jag, han tyckte att det kvittade.
samtalsämnet barn kom upp, då berättade paula som är 2barnsmamma att hon hade sagt till sin man :
"Du får välja, ett till barn eller en hund?"
Han valde barnet. Jävla skit sa hon när hon berättade detta för oss.
"Jag ville ju ha en hund".

Mycket intressanta samtal är det här
på mitt arma jobb.
Däremot inga gäster känns det som,
den där sexan som skulle komma då?
mja, dom kom inte. jippi.
2 rätter som puttrick hade fixat helt i onödan, aj aj.
men det slutade iaf med att jag fick mumsa i mit en tokgod wallenbergare, yummie.

Så nu sitter jag här, är enormt trött , något som är väldigt konstigt eftersom jag ändå inte gick upp tidigt imorse.
Men imorgon, usch. Att ta en buss vid halv 6 när man egentligen bara vill mysa ner sig i sitt täcke, det är hemskt.
Speciellt om man tänker på att min senaste busstur var helt förpestad av två ,ursäka, turkar!
De raggade på mig & larvade sig hela bussturen & innan bussen kom till stationen också.
Jag menar, kom igen, klockan 5 på morgonen är jag verkligen inge skönhet.
Håret stod åt alla håll, jag hade påsar som vägde bly under mina ögon & det spöregnade så jag var allmänt grinig.
raggar dom på mig? hur desperat får man vara?
& klockan 5 på morgonen? kom igen, VEM orkar? VEM?!
jo, dom. pfft. idioter.


Nej , om jag skulle sluta skriva en stund nu.
Gå & plocka lite disk & ta en überäcklig espresso eller något,
risken finns ju att jag kräks av den vidriga kaffesmaken men vad ska man göra?
Jag somnar snart rakt upp&ner här. på en obekväm ful & äcklig stol.

uscha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!