funderingar

2008-11-26 |12:57:04
nej, om man skulle ta sig en kopp te?
för ovanlighetens skull alltså.

Var & kollade på lägenheten igen, eller var inte inne i den.
Fick se tvättstuga,förråd & soprum.
& fick en halvtskig nyhet  ; vi kan inte flytta in förrän 1a dec, eller möjligen några dagar senare. 
skitpå dig! . . sa jag inte. Men jag tänkte det iaf.
Fan jag har ju kirrat så jag har ledigt just nu i helgen,då vi skulle flytta.
okej,det handlar bara om några dagar,men iaf!
hömhöm, är väl bara att se det positiva med det.
Ehum, så vad är positivt med detta?

 .. Tevattnet är klart!
-sniffar på sitt nyfixade te-
yum, men börjar bli lite trött på Early Grey-smaken.
Det är rätt konstigt, att även om jag är trött på just den smaken som jag alltid dricker hemma,
så är det nästan alltid den smaken jag väljer på jobbet. 
Är inte det lite skumt?
säkert något undermedvetet som handlar om att jag tar den smaken för då vet jag vad jag får?
Älsk nämde det för mig när vi köpte bröd på ett bageri, jag valde brödet som vi hade haft på lunchen på jobbet.
Varför? jo,för att jag är för feg för att prova något nytt, som Älsk uttryckte sig. 
först blev jag sur för att han kritiserade mitt val av bröd, men ändå. Han har ju rätt ?
Jag är väldigt rädd att prova nya saker. Varför göra det när det gamla vanliga funkar?

Hm,kanske ska gå wild & crazy på jobbet & ta en annan te-smak? 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, min lila fegis ;) <3<3

2008-11-26 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!