stressigt,svettigt & ingen sömn

2008-11-20 |17:08:49
ingen bra kombination där inte.
2 nätter i rad nu utan sömn, uscha. 
går på sista reservbatteriet nu känns det som.
önskar jag vore som en duracellkanin,
som bara går & går & går & går & går .. 
(lite humor måste ju vara ett bra tecken iof?)

Mycket folk till lunch både idag & igår,
lite svårt med alla nya rutiner bara.
Men imorgon,då jävlar!
Det är iof skönt att det händer något på jobbet,
& att man inte är själv där utan har Sääs aka Razr där som alltid skämtar med en.
Jojo, vi skrattar nästan alltid på jobbet. 

Blev också glad över att CariDee vann top model 7,
her i like. spontan & snygg som få.
Men jag gillar Whitney bäst, hon som vann. . .ehum,sist jag kollade ^^ 

Well, om man skulle göra bomben i badkaret med kissarna kanske?
Johodå, mina kissar diggar nog vatten. 
Kerstin tex, hon åt bubbelskum igår. 

Jomenvisst, dom är normala mina små tussar.

saknar min älskling, mer än någonsin!

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!