ååh hemska natt

2009-12-10 |09:01:47
inatt har jag kissat 4 ggr, tror jag bestämt.
om inte mer?
Knät gör så förjävla ont att varje gång jag har böjt det i sömnen & sen ska räta ut det så är det som om någon sågar i knäskålen. Uscha, ont ont ont.
Fick inte speciellt bra knark heller, Alvedon Forte.
Alla andra meduciner gick bort när jag sa att jag var gravid.

Nej, jag gnäller inte (bara lite),
självklart tänker jag inte ta starka grejer som kan skada bebisen i magen.
Nowaaay. 
Då får jag ha ont i knät, bara bullen mår bra där inne <3
D ligger & sussar nu,
jag & twoface gick upp & tog en riskaka för att inte må illa.
Nu springer twoface runt som om hon har fått smaka på en redbull,
helt galen kissemiss det där alltså.


Nej, om man skulle ta & titta på OC en sväng då? 
Sen blir det möte på jobbet kl 14.00,
lite smånervös faktiskt. 


tjingeling
Kommentarer
Postat av: jenny

OC baby!!! :) kollar på det just nu! GRATTIS så mycket till den kommande bebben :) SUPERKUL!!! Kram Jenny

2009-12-14 @ 15:57:07
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!