Bilolycka

2009-12-02 |19:00:40
Jag kommer från jobbet,
åker av motorvägen,
kör förbi infarten till Stjärnholm,
sen gick allting så himlans fort.
Bilen sladdade till & tappade fäste,
åkte ner i diket & åkte längs med alla träd.
Tillslut fick jag stop på bilen & satt där som i chock.
Usch, det var så hemskt. 
Polisen kom, D kom, Ambulansen kom.
jag är fortfarande helt chockad, hu! 

Summan av kardemumman ; jag mår bra, den lilla mår bra.
jag är däremot sjukt chockad.
inget jobb imorgon.
godnatt.
Kommentarer
Postat av: Catrin

Usch vad läskigt med olyckan, tur allt gick bra ändå!! Hoppas chocken går över snart! Mitt i allt elände får jag ändå säga grattis till den lilla, gud vad kul!! :) då kommer den inte ploppa ut så lång efter våran då.. :P när är det beräknat? vi va på ultraljud idag, och det va helt underbart, går inte att beskriva!!

2009-12-03 @ 17:49:09
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!