Kallsvettas & trött!

2009-02-05 |08:08:50
Uscha, inte en bra början på dagen.
Idag firar jag & älsk 6 månader, ett halvår.
Helt sjukt vad tiden går fort!
Ikväll ska vi därför på bio, Benjamin Buttons otroliga liv eller vad den hette, tror den är skitbra :)
Vi ska också mumsa på Rhodos, hah vardagslyx!

Men just nu, huu. Jobbade kvällspasset igår, kom i säng vid 22.15 kanske, somnade . .jaa, när?
Hm, drömde om jobbet & var här vid 05.30. Jätteroligt, i say.
Har haft en frulle på 40 pers, pju! Eller haft, den pågår nu också.
Men nu har de flesta ätit, det är bara en BodaBorg grupp kvart nu, på 6 personer. Så det är inte så farligt.
Men sitter här & kallsvettas, mår illa & huvudet dunkar.
Uscha, är inte taggad för lunch idag. inte alls!
Saz brukar iof göra mig på bra humör, så får hoppas på det idag med.

Well, dags att plocka lite mera disk.
Jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb . .
Kommentarer
Postat av: Mullemutt

Grattis Muttan, hoppas ni hade en mysig(porrig)dag tillsammans!

2009-02-06 @ 09:27:29
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: jaa, precis :) tack!

2009-02-06 @ 16:20:31
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!