"Det är typ inte okej"

2009-06-20 |11:40:31
det var nog den meningen som vi hörde flest ggr igår ,
av Ews. Ojoj, hela tiden så kom den meningen hah!

Misommar firades hemma hos oss i Mkp,
med hundra kilo mat (minst!),
trevligt sällskap & lite spel på det.
vi skrattade & hade skoj.

OCH..
Vi gick & la oss halv 1 !
Alla var i chock när vi började gäspa runt elva-tiden,
alla var helt galet trötta hah.
Så det blev en väldigt tidig kväll, men det var otroligt skönt att få sova må jag säga.

Idag blir det att umgås lite med Jasse & Hampus ,
och självklart med Kik & Gutt.
& sen ska vi mumsa mammas svingoda kycklinggryta,
kan det bli bättre?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!