Tröttermoi&bitter

2009-11-20 |07:44:35
aoch, så trött jag är!
igår var jag hängig & allmänt seg hela dagen,
höll på att somna i soffan ett flertal ggr.
Men så fort jag la mig i sängen, kunde jag somna då måntro?
icke då.

Inatt har jag väl fått ca två minuters sammanhängane sömn,
& vänt mig om runt femtioelvatusen ggr!

Är så otroligt trött(hah!) på att inte kunna sova ordentligt,
vad sjutton ska man göra åt det?

Att sen allting går fel på morgonen är inte heller någon hit.
Willy låter skumt, jag klämmer fingret i en dörr på jobbet,
välter en kopp med kaffe som självklart sprängs över hela golvet,
har äckelsura gäster som bara gnäller om allt,
det finns inga bananer,
&  vad mer?
Jojustja, lunchen idag kommer ta slut innan jag hinner äta.
yeey .

Trevlig helg?
Fuckno,jag ska jobba hela helgen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!