gårdagen & idag

2010-08-06 |10:22:19
igår kväll fick jag ju som sagt fetingbuketten med fina rosor av min underbara D,
såhär såg dom ut + ett kort ;
Åh, jag blir så varm inombords av såna här gester,
att D sen har världens inte-så-vackraste-handstil gör saken bara ännu sötare.
det är verkligen något jag är svag för när det gäller D,
att han inte skriver sådär-jättesnyggt.
jag älskar det, för det gör honom till den han är.

Min finaste D!
-------------
Vi åt sjukt god grillbuffé på Qvarnen igår & fick halva priset eftersom min käraste FruTherese har jobbat där i typ en miljard år. Tusen tack för det!
till maten avnjöt jag & D två varsina (?) cider, himlans goda!
Vi pratade om allt & skrattade mer än vad vi har gjort på länge, riktigt skönt & roligt.

jag satt iof & tänkte på Leo 98,5% av tiden, men jag antar att det är helt normalt när man har sin första BF kväll? (barnfria, där fick jag till det!)


Efter middagen tog vi en promenad på staden där det är Karneval & därmed massa folk,
det är alltid skoj när det händer något i den här staden.
vi gick hem till Fru & David , drack lite saft & sen mötte jag & D upp LinneaBe&Lewis&Jimmy&LEO för att hämta vår älskade son. Tänk att man blir så varm i hjärtat av att se sin finaste skatt ligga & sova i sin vagn.

Idag gick vi upp tidigt för vi ska snart till BVC på läkarkontroll med Leo,
det ska bli väldigt spännande att se hur mycket han har gått upp sen sist vi var där för 2 veckor sen.
Jag chansar på att han väger runt 5000 gram, minst! 
(han vägde 4600 sist ungefär).

Hahaa, hörde precis D ropa från sovrummet ;
"Neeej Leeeoo, inte i sängen!"
jag anar att vår lilla kisspojke är i farten igen,
bäst att rycka in ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!